Ambasaddør

Cecilie Hother ambassadør agata privathospital

Cecilie Hother

Iværksætter, tv-vært & smykkedesigner

Som tv-vært har jeg ofte oplevet vigtigheden af at føle sig godt tilpas i sin egen hud, for at kunne føle sig tilpas foran et kamera. Jeg tror på, at kosmetik og skønhedsbehandlinger skal være noget, der fremhæver vores naturlige skønhed og styrker vores selvværd – ikke noget, der dækker over det, vi er. Mine egne erfaringer med kosmetiske behandlinger, inklusive laserbehandlinger, og min rejse med PCOS har givet mig en dyb forståelse for de forskellige udfordringer, vi alle kan møde. Gennem min karriere har jeg altid haft fokus på skønhed og velvære og været åben om, hvordan vi kan finde balance og selvtillid i vores eget udseende.

Hos AGATA Privathospital finder jeg en klinik, der deler denne tilgang – en dedikation til at tilbyde skræddersyede løsninger, der respekterer og fremmer individuel skønhed og velvære. Hos AGATA er fagligheden altid i top, og derfor føler jeg mig i trygge hænder. Deres dedikation til at tilbyde alle deres patienter kvalitets behandlinger og en oplevelse hvor hver enkelt patient føler sig set og værdsat, er grunden til at jeg har valgt at være ambassadør for AGATA.

Klar til forandring?

Start med en uforpligtende forundersøgelse

Del din betaling op

Lån op til 60.000 rentefrit
Låne-eksempel:
Kreditbeløb 35.000,- kr. Løbetid 44 måneder. Månedlig afdrag 899,- kr. Debitorrente 0%. ÅOP 5.91%.
Samlet kreditomkostninger: 3.906,- kr. Samlet beløb til tilbagebetaling 38.906,- kr.
resurs logo with symbol 2022
I samarbejde med Resurs Bank tilbyder vi
Rentefrit lån til din operation
AGATA Privathospital tilbyde rnu i samarbejde med Resurs Bank rentefrit lån. Du kan derfor låne helt rentefrit op til 60.000 kr. og du bestemmer selv, hvor meget du vil afdrage med.
Sundhed+ logo
Hos AGATA Privathospital tilbyder vi dig i samarbejde med Sundhed+
En attraktiv betalings­ordning
der gør det muligt at dele betalingen for din behandling op i mindre bidder.
Edit Template